Шановні учасники! Уважно дивіться проєкт договору, який ви погоджуєтесь підписати. Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар протягом 10 (десяти) робочих днів. Поставка конкретної партії товару здійснюється Постачальником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати направлення письмової рознарядки Постачальнику від Замовника. Місце поставки Товару – 13312, Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Житомирська, 44/2. Звертаю увагу на специфікацію до проєкту договору 1. Сечоприймач активного носіння (ножний) для дорослих, одноразовий, 750 мл, з трубкою 50 см. 2. Катетер Нелатона, стерильний, одноразовий, чоловічий, Fr14.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 22 950 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 38455891 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бачинська Надія Ігорівна |
| Телефон: | 380414342138 |
| E-mail: | bookkeeper_cpmsd@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2 |
1 |