Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару Покупцю може бути партіями та становить не більше 10 календарних днів з моменту отримання заявки ( письмовою, електронною поштою, тощо) від Покупця. Постачальник при поставці Товару повинен надати, в тому числі по кожному найменуванню предмету закупівлі: - завірені копій чинних свідоцтв про державну реєстрацію виробів призначення або сертифікатів чи декларацій про відповідність виробів призначення вимогам відповідних технічних регламентів згідно з чинним законодавством разом з додатками до них (за наявності) або сертифікати якості від виробника, та інші документи, наявність яких передбачена чинними нормативно-правовими актами України. Всі необхідні документи, що підтверджують якість та відповідність Товару Постачальник зобов’язаний передати Покупцю в момент передачі Товару. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником Товару та вказаного на упаковці.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 30 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Лівобережний центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 38783657 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Смаровоз |
| Телефон: | +380501336902 |
| E-mail: | 2862500@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69120, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. АВРАМЕНКА, 4 |
0 |