Період оскарження умов закупівлі - по 28-09-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінамиЗгорнути
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 1 697 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 485 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01985216 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://stomatpoliklinika1.dp.ua |
| Контактна особа: | Надія Сирота |
| Телефон: | +380675512621 |
| E-mail: | stomat1.econom@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 12А |
0 |