Закупівлю оголошено - 18-09-2025, 14:22. Дата останніх змін - 18-09-2025, 14:22

ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест на виявлення антитіл до коронавірусу SARS-CoV-2, W195 №20 (Wondfo) для виявлення антитіл класів G та M (IgG та IgM) до коронавірусу COVID-19 (NCV, 2019-nCoV, SARS-CoV-2) методом імунохроматографічного аналізу (in vitro). (НК 024:2023: 50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD (діагностика in vitro), набір, імунохроматографічний експрес-аналіз)

ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест на виявлення антитіл до коронавірусу SARS-CoV-2, W195 №2... Державна закупівля - UA-305fe776be5f4769bb50f76542fac1b2 ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Тест на виявлення антитіл до коронавірусу SARS-CoV-2, W195 №20 (Wondfo) для виявлення антитіл класів G та M (IgG та IgM) до коронавірусу COVID-19 (NCV, 2019-nCoV, SARS-CoV-2) методом імунохроматографічного від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва від 18.09.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-18-008857-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-18-010418-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-09-2025, 14:22
по 23-09-2025, 00:00

1. Тест швидкої діагностики коронавірусу COVID-19 W195 №20 (Wondfo). Тест призначений для візуального (якісного) швидкого виявлення антитіл класів G та M (IgG та IgM) до коронавірусу COVID-19 (NCV, 2019-nCoV, SARS-CoV-2), який є збудником атипової пневмонії людини методом імунохроматографічного аналізу у зразку свіжої капілярної крові (in vitro діагностика). Технічні та якісні характеристики обрано відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу. 2.Товар, що постачається повинен відповідати медико-технічним та якісним характеристикам, що визначені у проекті Договору та Додатку 1 до нього (Специфікація). Залишковий термін придатності товару на момент поставки складає не менше 80% загального терміну придатності. 3. Постачальник здійснює поставку Товару за кінцевим місцем призначення (м. Київ, вул. Вишгородська,54-А). 4. Ціна Товару включає в себе: вартість Товару та витрати щодо його постачання (склад) навантажувально-розвантажувальні роботи. ВИТРАТИ, пов'язані з доставкою документів (договору, податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару, тощо) особисто, поштою або через кур'єрську службу доставки, покладаються на Постачальника. 5. Договір заповнюється та надається в паперовому вигляді переможцем у визначений законом термін на адресу Замовника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
260000
260 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
ЄДРПОУ:23379143 Досьє YouControl
Контактна особа:Рубцова Жанна
Телефон:380667844229
E-mail:rubitender@ukr.net
Місцезнаходження:
04202, Україна, Київська область,Київ, проспект Литовський, буд 8
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тести для діагностики коронавірусу COVID-19

2 000
штука
04114 , Україна , м. Київ , Вишгородська 54А ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал дослідженняКровАктивна18-09-2025, 14:20
Метод аналізуІХА (IgG та IgM)Активна18-09-2025, 14:20
Кількість розчинників (буферів)від 1 до 1штукаАктивна18-09-2025, 14:20
Чутливістьвід 86.43 до 86.43відсотокАктивна18-09-2025, 14:20
Швидкість тестувід 15 до 15хвилинаАктивна18-09-2025, 14:20
Розрахунок тестів на людейвід 20 до 20штукаАктивна18-09-2025, 14:20
Кількість касет та піпетоквід 20 до 20штукаАктивна18-09-2025, 14:20
Специфічністьвід 99.57 до 99.57відсотокАктивна18-09-2025, 14:20
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-09-2025, 14:22:10
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-09-2025, 14:21:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця на підставі видаткових накладних, а у разі відсутності фінансування - після поставки Товару, по мірі надходження фінансування. У випадку затримки оплати товару Замовником, як комунальною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14-ти робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ