Закупівлю оголошено - 18-09-2025, 12:08. Дата останніх змін - 18-09-2025, 12:08

ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Сечові смужки LabAnalyt серія 11G (НК 024:2023: 54514))

ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Сечові смужки LabAnalyt серія 11G (НК 024:2023: 54514))... Державна закупівля - UA-77480c167983450ea35bb30666e9b9b1 ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Сечові смужки LabAnalyt серія 11G (НК 024:2023: 54514)) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва від 18.09.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-18-005837-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-18-006955-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-09-2025, 12:08
по 23-09-2025, 00:00

1.. Сечові смужки LabAnalyt серія G – використовуються для тестування на напівавтоматичних сечових аналізаторах LabAnalyt -50/180 та для візуального визначення. За допомогою сечових смужок LabAnalyt 11G можна визначити такі параметри: лейкоцити, кетони, нітрити, уробіліноген, білірубін, білки, глюкоза, питома вага, кров, рН, аскорбінова кислота. Технічні та якісні характеристики: Параметри обрано відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу. 2.Товар, що постачається повинен відповідати медико-технічним та якісним характеристикам, що визначені у проекті Договору та Додатку 1 до нього (Специфікація). Залишковий термін придатності товару на момент поставки складає не менше 80% загального терміну придатності. 3. Постачальник здійснює поставку Товару за кінцевим місцем призначення (м. Київ, вул. Вишгородська,54-А). 4. Ціна Товару включає в себе: вартість Товару та витрати щодо його постачання (склад) навантажувально-розвантажувальні роботи. ВИТРАТИ, пов'язані з доставкою документів (договору, податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару, тощо) особисто, поштою або через кур'єрську службу доставки, покладаються на Постачальника. 5. Договір заповнюється та надається в паперовому вигляді переможцем у визначений законом термін на адресу Замовника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
29800
29 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
ЄДРПОУ:23379143 Досьє YouControl
Контактна особа:Рубцова Жанна
Телефон:380667844229
E-mail:rubitender@ukr.net
Місцезнаходження:
04202, Україна, Київська область,Київ, проспект Литовський, буд 8
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тест-смужки для напівавтоматичного якісного експрес аналізу сечі на 11 параметрів

4 000
штука
04114 , Україна , м. Київ , Вишгородська 54А ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Формат тестуТест-смужкаАктивна18-09-2025, 12:06
Матеріал дослідженняСечаАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт уробіліногенТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт білірубінТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт білокТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт кровТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт питома вагаТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт pHТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт глюкозаТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт лейкоцитиТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт нітритТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт кетонТакАктивна18-09-2025, 12:06
Аналіт аскорбінова кислотаТакАктивна18-09-2025, 12:06
Кількість одиниць в упаковцівід 25штукаАктивна18-09-2025, 12:06
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-09-2025, 12:07:51
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-09-2025, 12:06:44
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця на підставі видаткових накладних, а у разі відсутності фінансування - після поставки Товару, по мірі надходження фінансування. У випадку затримки оплати товару Замовником, як комунальною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14-ти робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ