Закупівлю оголошено - 17-09-2025, 21:13. Дата останніх змін - 17-09-2025, 21:13

Медичні матеріали, код 33140000-3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, код 33141000-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; код 32172 за НК 024:2023 – Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань/код A0301 за НК 031:2024 - контролери потоку; Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, код 33141000-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; код 47459 за НК 024:2023 – Сечоприймач системи моніторення сечовипускання/код A060303 за НК 031:2024 - системи і пакети для збору сечі, одноразові)

Медичні матеріали, код 33140000-3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосуванн... Державна закупівля - UA-2025-09-17-014912-a Медичні матеріали, код 33140000-3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, код 33141000-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; код 32172 за НК 024:2023 – Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань/код від замовника Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь" від 9/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-17-014912-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-17-018457-a
Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
523400
523 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
ЄДРПОУ:07773293 Досьє YouControl
Контактна особа:Нікітюк Аліна Володимирівна
Телефон:380973025468
E-mail:nikituk_nmmcc@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
01133, Україна, м. Київ,вулиця Госпітальна, будинок 18
1



Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-09-2025, 21:13
по 22-09-2025, 00:00

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Краник трьохходовий, стерильний, одноразовий, з'єднання Luer Lock, без подовжувача

20 000
штука
01133 , Україна , м. Київ , вул.Госпітальна, 18 ,
по 01-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість застосуваньОдноразовийАктивна17-09-2025, 21:12
Тип з'єднанняLuer lockАктивна17-09-2025, 21:12
Тип пакуванняІндивідуальнеАктивна17-09-2025, 21:12
СтерильністьТакАктивна17-09-2025, 21:12
Наявність подовжувачаНіАктивна17-09-2025, 21:12
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сечоприймач 2000 мл, стерильний

20 000
штука
01133 , Україна , м. Київ , вул.Госпітальна, 18 ,
по 01-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Об’єм2000мілілітрАктивна17-09-2025, 21:12
СтерильністьТакАктивна17-09-2025, 21:12
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-09-2025, 21:13:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-09-2025, 21:13:14
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата товарів проводиться відповідно до рахунків та накладних Постачальника. Оплата вартості товару буде здійснюватися протягом 30 (тридцяти) робочих днів після поставки товару на склад Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Розрахунок здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з наданими платіжними документами за цінами Договору.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Постачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 3 робочих днів після подачі заявки, включаючи день отримання заявки. Замовник має право контролювати поставку товарів у строки, встановлені з Договором. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів у строки, встановлені згідно з Договором.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ