Закупівлю оголошено - 28-08-2025, 15:01. Дата останніх змін - 08-09-2025, 13:57

Системи для переливання крові та інфузійних розчинів (код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2023:43324 Система для переливання рідин загального призначення)

Системи для переливання крові та інфузійних розчинів (код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:... Державна закупівля - UA-2025-08-28-007521-a Системи для переливання крові та інфузійних розчинів (код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2023:43324 Система для переливання рідин загального призначення) від замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ" від 8/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-28-007521-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-28-008207-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-08-2025, 15:01
по 02-09-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
57900
57 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
ЄДРПОУ:08734204 Досьє YouControl
Контактна особа:Воленщак Христина
Телефон:380668085995
E-mail:dutmomvsuif1@ukr.net
Місцезнаходження:
76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця АКАДЕМІКА САХАРОВА, будинок 11
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Системи для переливання крові та інфузійних розчинів:ПР (інфузійна),регулятор швидкості потоку, ін'єкційна голка: Метал, Тип з'єднання Luer Slip, Розмір голки: 21G, Довжина трубки: 1500 мм, трубка з Полівінілхлориду, Кількість потокових трубок: 1

5 000
штука
76018 , Україна , Івано-Франківська область , Івано-Франківськ , вулиця АКАДЕМІКА САХАРОВА, будинок 11 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість безголкових клапаніввід 0штукаАктивна28-08-2025, 14:58
Довжина трубкивід 1500 до 1500міліметрАктивна28-08-2025, 14:58
Наявність фільтру розміром 0.2 мкмНіАктивна28-08-2025, 14:58
Додатковий ін'єкційний портНіАктивна28-08-2025, 14:58
Стерильність, апірогенність, нетоксичністьТакАктивна28-08-2025, 14:58
Кількість потокових трубоквід 1 до 1штукаАктивна28-08-2025, 14:58
Регулятор швидкості потоку роликовийТакАктивна28-08-2025, 14:58
Наявність ін'єкційної голкиТакАктивна28-08-2025, 14:58
Захист від фотонів світлаНіАктивна28-08-2025, 14:58
Інфузія під тискомНіАктивна28-08-2025, 14:58
Матеріал трубкиПолівінілхлоридАктивна28-08-2025, 14:58
Тип з'єднання трубки з голкоюLuer SlipАктивна28-08-2025, 14:58
Розмір ін'єкційної голки21GАктивна28-08-2025, 14:58
Матеріал голки для з'єднання з резервуаромМеталАктивна28-08-2025, 14:58
Матеріал ін'єкційної голкиМеталАктивна28-08-2025, 14:58
Вид системиПР (інфузійна)Активна28-08-2025, 14:58
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-08-2025, 15:00:37
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-08-2025, 14:58:41
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата Замовником за фактично поставлений Товар, який зазначений у видатковій накладній та відповідає Специфікації (Додаток №1 до Договору), здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки надходження коштів, розрахунок за Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій розрахунковий рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється до 25.12.2025 р. дрібнооптовими партіями на підставі заявки від Замовника. Строк поставки Товару повинен становити не більше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки на електрону адресу/або телефонний номер від Замовника. Поставка Товару здійснюється власними силами та за власний рахунок Постачальника за адресою: 76018, м. Івано-Франківськ, вулиця Академіка Сахарова, 11.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, вул.Вільямса Академіка, будинок 6-Д, офіс 43, 03195, Мамоненко Ростислав
          Остаточна пропозиція:
          28 355 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          02-09-2025, 09:24
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-28-007521-a-a1
          Номер договору:
          СТ428/2025/192
          Дата підписання договору:
          05-09-2025, 14:00
          Строк дії договору:
          з 05-09-2025 по 31-12-2025
          Опис договору:
          Системи для переливання крові та інфузійних розчинів (код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2023:43324 Система для переливання рідин загального призначення) на суму 28355 грн. 00 коп. в т.ч. ПДВ - 1855 грн. 00 коп.
          28 355 UAH
          Ціна договору
          26 500 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          28 355 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          01-09-2025, 16:48:33
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          33 500 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          01-09-2025, 15:21:31
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "БУРЛАКІВ МАРТА БОГДАНІВНА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          45 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          29-08-2025, 07:37:33
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ВОК - Медіка Груп"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          57 245 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          28-08-2025, 21:24:50
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          57 245 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          01-09-2025, 12:45:58
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ