Товар постачається на основі узгоджених заявок ЗАМОВНИКА. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний розглянути заявку ЗАМОВНИКА протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту її отримання, та надати письмове повідомлення про те, що заявка прийнята, з цього моменту заявка вважається узгодженою. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не надав відповідь протягом встановленого строку, заявка вважається узгодженою автоматично, і ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується виконати її в повному обсязі. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується самостійно та власними коштами здійснити доставку й занесення Товару на склад ЗАМОВНИКА, що розташований за адресою: Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Ближня, 31. Товар повинен бути поставлений ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати узгодження заявки, якщо інше не узгоджено Сторонами додатково
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Свистун |
| Телефон: | +380639681130 |
| E-mail: | tender4agmbkl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БЛИЖНЯ, будинок 31 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.