Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 361 315 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 806,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" |
| ЄДРПОУ: | 22987455 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Коломієць |
| Телефон: | +380676688871 |
| E-mail: | khmtercentr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, м. Хмельницький , вул. Перемоги 7а |
8 |
А) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку №4 від 01.09.2025 року у якій учасник не вказав по батькові директора Горохівського психоневрологічного інтернату та по батькові директора Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці, тобто довідка містить у собі не усю інформацію, яка вимагалася умовами тендерної документації; 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Порівняльну таблицю №16 від 01.09.2025 року у якій Учасник не зазначив посилання на сторінки Паспорта продукту від 17.07.2025 року, де міститися інформація про характеристики запропонованого товару. Відсутність посилання на сторінку із паспорту не впливає на технічні та якісні характеристики товару, адже інформація відображена у Паспорті продукту від 17.07.2025 року в повній мірі підтверджує відповідність товару вимогам Замовника, проте, надана Учасником Порівняльна таблиця містить невідповідності, які можуть бути виправлені Учасником. Б) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П.п. 3.5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації та п. 8 додатку 3 до тендерної документації: «Довідку на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконання за 2 останні роки аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), із зазначенням: найменування замовника; місцезнаходження замовника; код ЄДРПОУ; номер і дата укладання виконаного аналогічного договору; прізвище, ім’я та ПО-БАТЬКОВІ КЕРІВНИКА або відповідальної особи та діючий їх номер телефону»; 2. П. 8 додатку 1 та п. 21 додатку 3 до тендерної документації: «У складі тендерної пропозиції учасники, що пропонують еквівалент, повинні надати інформацію у вигляді порівняльної таблиці, що має містити назву та технічні характеристики предмета закупівлі, викладені у даному додатку, а також назву та технічні характеристики запропонованого еквіваленту з посиланням на документи (ЇХ СТОРІНКИ ТА ПУНКТИ), надані виробником чи офіційним представником виробника товару в Україні, які підтверджують відповідність запропонованого товару усім характеристикам, викладеним у Таблиці 1 даного Додатку. Вказані у порівняльній таблиці документи учасники, що пропонують еквівалент, мають надати у складі тендерної пропозиції». В) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції виправлену довідку про виконання за 2 останні роки аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням по батькові директора Горохівського психоневрологічного інтернату та по батькові директора Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці; 2. Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції виправлену Порівняльну таблицю запропонованого товару із зазначенням посилань на сторінки документу який підтверджує відповідність товару вимогам технічного завдання Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.