Період оскарження умов закупівлі - по 30-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ново-Білицький психоневрологічний інтернат для чоловіків |
| ЄДРПОУ: | 26267255 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Довгань Людмила Анатоліївна |
| Телефон: | 380445876279 |
| E-mail: | dipim@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03164, Україна, Київська область,Київ, Підлісна, 8 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Циганенко О.В. в процедурі відкритих торгів “Медичні матеріали” (UA-2025-08-25-001842-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: -п.1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації вимагалось надати: Довідка в довільній формі про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та надати підтверджувальні документи щодо власності складських та/або виробничих приміщень, автотранспорту і т.ін. (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або копія договору оренди, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та інші документи, що підтверджують право власності). -п.2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації вимагалось надати: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору, щодо постачання товарів, із зазначенням прізвища та ініціалів, посади, умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовим договором/цивільно-правовою угодою, тощо). -п.3 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації вимагалось надати: Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про склад працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору, щодо постачання товарів, із зазначенням прізвища та ініціалів, посади, умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовим договором/цивільно-правовою угодою, тощо). -п.1 Розділу ІІІ Додатку №1 до тендерної документації вимагалось надати: Тендерна пропозиція. -п.2 Розділу ІІІ Додатку №1 до тендерної документації вимагалось надати: Довідка, яка містить інформацію про учасника. -п.5 Розділу ІІІ Додатку №1 до тендерної документації вимагалось надати: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (в тому числі для фізичних осіб - підприємців, що мають уповноважених осіб на підписання документів) щодо підпису документів. -П.6 Розділу ІІІ Додатку №1 до тендерної документації вимагалось надати: Копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). На виконання вищезазначених вимог Учасником документи, передбачені тендерною документацією, не надано. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -надати вищевказані документи, передбачені тендерною документацією
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.