Закупівлю оголошено - 20-08-2025, 17:39. Дата останніх змін - 03-09-2025, 16:49

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Біологічний мітральний клапан для кардіохірургічних втручань (43715 Поворотно-дисковий протез серцевого клапана) - 2 шт.)

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Біологічний мітральний клапан для кардіохірургічних втручань (43715 Поворотно-... Державна закупівля - UA-2025-08-20-011670-a 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Біологічний мітральний клапан для кардіохірургічних втручань (43715 Поворотно-дисковий протез серцевого клапана) - 2 шт.) від замовника Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 8/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-20-011670-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-20-014890-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-08-2025, 17:39
по 29-08-2025, 15:00

Строк поставки товарів: протягом 2025 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 19.12.2025). Місце поставки товарів: заклади охорони здоров’я м. Києва.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
267444
267 444 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:02012906 Досьє YouControl
Контактна особа:Фанта Тетяна Василівна
Телефон:+380442840810
E-mail:tetiana.fanta@gmail.com
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,місто Київ, вулиця Прорізна, 19
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Біологічний мітральний клапан, 31 мм, трьохствулковий, свинячі стулки, супраанулярна імплантація, шовна фіксація, комісурне відкриття, для відкритої хірургії, висока стійкість до кальцифікації, несумісний із ТКІ, сумісний для МРТ

2
штука
01001 , Україна , Київська область , місто Київ , вулиця Прорізна, 19 ,
по 19-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Можливість транскатетерної імплантаціїНіАктивна20-08-2025, 17:36
Сумісність із МРТТакАктивна20-08-2025, 17:36
Розмір (діаметр)від 31 до 31міліметрАктивна20-08-2025, 17:36
Тип клапануБіологічнийАктивна20-08-2025, 17:36
Матеріал виготовленняБіологічна тканинаАктивна20-08-2025, 17:36
Тип відкриття клапануКомісурніАктивна20-08-2025, 17:36
Метод імплантаціїВідкрита хірургіяАктивна20-08-2025, 17:36
Вид клапанаТрьохствулковийАктивна20-08-2025, 17:36
Тип фіксаціїШовнийАктивна20-08-2025, 17:36
Стійкість до кальцифікаціїВисокаАктивна20-08-2025, 17:36
Анатомічна позиціяМітральнаАктивна20-08-2025, 17:36
Тип імплантації клапануСупраанулярнаАктивна20-08-2025, 17:36
Матеріал виготовлення стулокСвинячий нативнийАктивна20-08-2025, 17:36
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-08-2025, 17:39:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-08-2025, 17:36:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 робочих днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ "ІНСТАМЕД"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Макуха Василя, будинок 1, кімната 225, 03113, Напрямок Cardio
          Остаточна пропозиція:
          262 199,22 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          29-08-2025, 15:54
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-20-011670-a-c1
          Номер договору:
          189
          Дата підписання договору:
          03-09-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 03-09-2025 по 19-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Бєлуха Анастасія Володимирівна
          E-mail підписанта:
          instamed06@gmail.com
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          293348510000000002600147168
          Телефон підписанта:
          +380443531583
          262 199,22 UAH
          Ціна договору
          245 046 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ІНСТАМЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          262 199,22 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          26-08-2025, 22:36:14
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          12
          Супраанулярна
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          Доказ:
          Документ
          Банківська гарантія_011670.pdf, Забезпечення виконання договору про закупівлю

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          12
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-08-2025, 17:36:41
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 20-08-2025, 17:36:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення виконання договору про закупівлю , Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору у вигляді гарантії, що оформлена відповідно до вимог ст. 560–569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути дійсною впродовж дії договору про закупівлю, а також діяти не менше 12 (дванадцяти) календарних днів з моменту закінчення строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути безумовною, безвідкличною та оформленою на паперовому носії. Безумовна гарантія – це гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти замовнику за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Банківська гарантія не може бути змінена без попереднього узгодження із замовником. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ