Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 496 105 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 480,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корнійчук Інна Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | ino4ka0608@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
0 |
Шановний, Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про те, що товар є новим і таким, що не був у використанні, проте, гарантійний лист надано не в повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 5 «Загальні вимоги» Додатку №6 тендерної документації передбачено: Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим та таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався, в тому числі не був демонстраційним товаром. На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист в довільній формі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: - привести у відповідність, гарантійний лист, який надано у довільній формі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.