Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 315 181,30 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юліана МАЦЮК |
| Телефон: | 380459658122 |
| E-mail: | tenderist140303@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгородський район, м. Вишгород |
5 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф» (далі – Учасник) з предмета закупівлі ДК 021:2015 код 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові вироби для апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-08-12-004753-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.3 таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 2. Пункт 1.1 таблиці №4 продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасник процедури закупівлі не надав лист-згоду керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно форми, як того вимагав Замовник в пункті 1.3. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 2. Учасник процедури закупівлі не надав довідку складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України, як того вимагав Замовник в пункті 1.1 таблиці №4 продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документ зазначений в пункті 1.3 таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документ зазначений в пункті 1.1 таблиці №4 продовження додатка №1 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.