Закупівлю оголошено - 11-08-2025, 12:07. Дата останніх змін - 26-08-2025, 16:13

ДК 021:2015 код 33170000-2 «Обладнання для анестезії та реанімації» - Вірусо - бактеріальний фільтр дихальний для дорослих, одноразовий, електростатичний, 22F/15M|22M/15F, Luer Lock, Опір потоку см H₂O :1-1.8, кутовий; Набір для епідуральної анестезії, для дорослих, катетер з 3 боковими отворами, стандартним кінчиком, голка 18G, катетер 20G

ДК 021:2015 код 33170000-2 «Обладнання для анестезії та реанімації» - Вірусо - бактеріальний фільтр дихальний для дорослих, одноразовий, електростатич... Державна закупівля - UA-2025-08-11-004274-a ДК 021:2015 код 33170000-2 «Обладнання для анестезії та реанімації» - Вірусо - бактеріальний фільтр дихальний для дорослих, одноразовий, електростатичний, 22F/15M|22M/15F, Luer Lock, Опір потоку см H₂O :1-1.8, кутовий; Набір для епідуральної анестезії, для дорослих, катетер з 3 боковими отворами, від замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ МЕДИЧНОЇ РАДІОЛОГІЇ ТА ОНКОЛОГІЇ ІМ. С.П. ГРИГОР'ЄВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" від 8/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-11-004274-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-11-004196-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-08-2025, 12:07
по 14-08-2025, 10:00

Розрахунок з Постачальником за Товар здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на банківський рахунок Постачальника. Оплата за товар, який поставлено Постачальником, проводиться за фактом поставки у строк до 14 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. Замовник проводить розрахунки за Договором після отримання товарів, на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14 робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком (ДКСУ) перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку (ДКСУ). Замовник має права затримати оплату за Товар, якщо видаткові накладні чи Акт приймання-передачі товару не відповідають вимогам передбачених законодавством або містять помилки, чи розбіжності. Замовник зобов’язаний попередити Постачальника про недоліки у одержаних документах протягом 5 робочих днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватися тільки після виправлення помилок в первинних документах Постачальником. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. Товар поставляється за попередньою письмовою заявкою Замовника, відправленою на електронну адресу Постачальника, в кількості та у строки, що не перевищують 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки Замовника, яка надається Замовником Постачальнику в письмовій формі (в т.ч. за допомогою електронної пошти). Приймання-передача товару проводиться виключно протягом робочого часу установи Замовника та здійснюється уповноваженими представниками Сторін за актом приймання-передачі або накладними, у яких зазначаються: назва і походження товару, номер, серія, кількість, виробник Товару і його офіційна та поштова адреса, місце виробництва Товару, ціна за одиницю Товару з ПДВ та сума з ПДВ (обов’язково зазначити ставку ПДВ 20% чи 7%). У разі виявлення недостачі товару, його некомплектності, відсутності документів підтверджуючих якість товару або невідповідності умовам договору складаються відповідні акти за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару, який є підставою для повернення усієї серії Товару Постачальнику. Постачальник самостійно та за свій рахунок, проводить розвантажування товару до місць використання (зберігання) товару. Місце поставки товарів: Постачальник забезпечує поставку товару за власний рахунок на склад Замовника за адресою: 61024 м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 82. Строк поставки товару - до 31 грудня 2025 року включно. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) попередньо повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail чи за месенджером телефонного номеру) не менше, ніж за 1 (один) робочий день, про дату та орієнтовний час поставки Товару. Товар приймається: за кількістю – згідно з Заявкою; за якістю – згідно із сертифікатом якості та декларацією про відповідність (згідно з Заявкою) вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, які є підтвердженням відповідності товару вимогам чинного законодавства. Постачальник зобов’язаний передати Замовнику товар, номенклатура, асортимент, кількість і якість якого відповідає умовам Договору та вимогам чинного законодавства України. Товар має бути упаковано виробником або Постачальником, таким чином, щоб виключити псування або знищення його, на період від передачі до прийняття Товару Замовником. У разі виявлення недостачі чи пошкодження Товару, Замовник зобов'язаний скласти акт виявлених недоліків. В цьому випадку Постачальник повинен власними силами, засобами та за власний рахунок замінити його протягом 3-х робочих днів на якісний. Товар повинен зберігатися та транспортуватися з дотриманням відповідних температурних умов, визначених в інструкції про використання. При пошкодженні упаковок, порушенні умов транспортування і зберігання, відповідальність за зазначені ризики несе Постачальник. Якщо фактичний строк поставки товару (з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний) перевищує строк, визначений п. 4.1. Договору, - така поставка вважається простроченою. Неякісний товар та/або товар, що не відповідає умовам Договору, Замовником не приймається і не оплачується. Датою виконання Постачальником зобов’язань щодо поставки Товару у повному обсязі вважається дата надходження Товару у відповідній кількості та якості, що відповідає вимогам Договору, на склад Замовника. У випадку ненадання всіх перелічених у даному розділі документів, а також поставки некомплектного товару, Товар вважається не поставленим і кінцевий строк розрахунку може переноситися до усунення недоліків. Постачальник повинен передати, поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам, зазначеним (наведеним) в специфікації закупівлі. Якість товару підтверджується сертифікатами якості, декларацією про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів та іншими документами, наявність яких є обов’язковою умовою згідно чинного законодавства, на кожну партію товару, поставленого відповідно до заявки Замовника. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Кожне пакувальне місце Товару повинно бути промарковане на тарі (упаковці) чи ярлику відповідно до державних стандартів, технічних умов та/або умов Договору і виконано таким чином, який виключає будь-яке його знищення за час транспортування до Замовника та під час його зберігання останнім. Відповідно до приписів Постанови КМУ № 187 від 03.03.2022 р. «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови КМУ № 822 від 14.09.2020 р. «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» з метою запобігання закупівлі медичних матеріалів, що перебувають в незаконному обігу та з метою своєчасного постачання товару у необхідній кількості та якості, в строк до 5 (п’яти) днів після підписання Договору Постачальник надае оригінал документу (Довідку) про походження товару, якою виробник або представник виробника (повноваження якого підтверджуються документами від виробника товару) гарантує, що товар (який постачатиметься Замовнику) не перебуває в незаконному обігу та буде поставлено вчасно. Довідка має бути адресована Замовнику та містити наступну інформацію: найменування та ідентифікаційний/реєстраційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; країна походження товару. На підтвердження якості товару, в строк до 5 (п’яти) днів після підписання Договору Постачальник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи якості запропонованого товару, шляхом надання на кожен товар/на кожну партію товару завірених виробником сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Сторонами в строк до 5 (п’яти) днів після підписання Договору підписується Реєстр документів від товаровиробників (або представників), наданих під час укладання та/або виконання договору, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 2 до Договору). Ненадання зазначених документів та непідписання Реєстру документів вважатиметься відмовою від виконання Договору. Якщо якість Товару виявиться такою, що не відповідає вимогам вказаними в п. 5.1.-5.3., 5.6. Договору, Замовник має право відмовитися від його прийняття та оплати. Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару на склад Замовника повинен становити не менше як 70% від загального терміну придатності. Можливе постачання товару з іншим терміном придатності за погодженням Замовника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
296390
296 390 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ МЕДИЧНОЇ РАДІОЛОГІЇ ТА ОНКОЛОГІЇ ІМ. С.П. ГРИГОР'ЄВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:02012177 Досьє YouControl
Контактна особа:Чалкова Галина Леонідівна
Телефон:380577255032
E-mail:imr-tender@ukr.net
Місцезнаходження:
61024, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вірусо - бактеріальний фільтр дихальний для дорослих, одноразовий, електростатичний, 22F/15M|22M/15F, Luer Lock, Опір потоку см H₂O :1-1.8, кутовий

1 500
штука
61024 , Україна , Харківська область , Харків , ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Форма виробуКутоваАктивна11-08-2025, 12:06
Опір потоку см H₂Oвід 1.0 до 1.8одиницяАктивна11-08-2025, 12:06
Роз'єм порту CO₂Luer LockАктивна11-08-2025, 12:06
Конектор зі сторони пацієнта22M/15FАктивна11-08-2025, 12:06
Конектор зі сторони апарату22F/15MАктивна11-08-2025, 12:06
Механізм фільтраціїЕлектростатичнийАктивна11-08-2025, 12:06
Кількість використаньОдноразовеАктивна11-08-2025, 12:06
Вікова групаДоросліАктивна11-08-2025, 12:06
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір для епідуральної анестезії, для дорослих, катетер з 3 боковими отворами, стандартним кінчиком, голка 18G, катетер 20G

100
штука
61024 , Україна , Харківська область , Харків , ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СтерильністьТакАктивна11-08-2025, 12:06
Голка для підшкірної анастезіїНіАктивна11-08-2025, 12:06
Голка для введення ліківНіАктивна11-08-2025, 12:06
Тип кінчика катетераСтандартнийАктивна11-08-2025, 12:06
Розмір катетера20 GАктивна11-08-2025, 12:06
Розмір голки18 GАктивна11-08-2025, 12:06
ФільтрТакАктивна11-08-2025, 12:06
Кількість бокових отворів катетера3штукаАктивна11-08-2025, 12:06
Об'єм шприца10мілілітрАктивна11-08-2025, 12:06
ШприцТакАктивна11-08-2025, 12:06
ТипСтандартнийАктивна11-08-2025, 12:06
Атравматичний кінчикНіАктивна11-08-2025, 12:06
Вікова категоріяДорослийАктивна11-08-2025, 12:06
Кількість використаньОдноразовийАктивна11-08-2025, 12:06
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 12:07:10
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-08-2025, 12:06:51
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРІАДА-МЕД"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Харківська область, Харків, вул. Плеханівська, буд.126/1, оф.29, 61037, Кузьменко Оксана Миколаївна
          Остаточна пропозиція:
          119 911,69 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          20-08-2025, 09:16
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-11-004274-a-c2
          Номер договору:
          25-08
          Дата підписання договору:
          25-08-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 25-08-2025 по 31-12-2025
          119 911,69 UAH
          Ціна договору
          112 067 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНВИРА"   Досьє YouControl
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61001, Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 1, 61001, Олександр Весельський
          Остаточна пропозиція:
          115 560 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Інформація про Учасника
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНВИРА"   Досьє YouControl
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61001, Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 1, 61001, Олександр Весельський
          Остаточна пропозиція:
          115 560 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          19-08-2025, 10:25

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНВИРА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          115 560 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          13-08-2025, 16:33:25
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0
          Дорослі

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРІАДА-МЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          119 911,69 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          13-08-2025, 17:38:15
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          Доказ:
          Документ
          Банківська гарантія, Банківська гарантія забезпечення договору

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АОМІЯ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          190 166,82 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          13-08-2025, 00:10:42
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0
          Дорослі

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Підписанням Договору Сторони підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання Договору (далі — Забезпечення), але не пізніше дати укладання цього Договору, - у вигляді банківської гарантії (оригінал) від _______ №________, що становить 5 (п’ять) % від вартості Договору. Забезпечення діє протягом всього строку дії договору про закупівлю до повного виконання обов’язків сторін по Договору. У разі продовження строку дії цього договору дія Забезпечення продовжується на відповідний строк. Замовник повертає Забезпечення після виконання Постачальником без порушень зобов’язань по цьому Договору або за рішенням суду щодо повернення Забезпечення у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним, або у випадку розірвання Договору за згодою сторін та за умови, що у сторін відсутні претензії одна до одної, або у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, або згідно з умовами, зазначеними в цьому Договорі, протягом 5 (п’яти) банківських (операційних, робочих днів банку) днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення не повертається Замовником Постачальнику у разі Дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Постачальник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю (порушення Постачальником умов цього договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) Постачальником умов п. 5.4. Договору або зобов'язань, передбачених іншими умовами Договору) Кошти, що надійшли як Забезпечення (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання зобов’язань за договором, несе Постачальник. При настанні випадків, передбачених пунктом 11.4, Замовник набуває права на безумовне, в повному розмірі стягнення коштів Забезпечення. Замовник надсилає письмове звернення до банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку у випадку порушення Постачальником обов’язків згідно з Договором, а саме: Дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Постачальник не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю (порушення Постачальником умов цього договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) Постачальником умов п. 5.4. Договору або зобов'язань, передбачених іншими умовами Договору), що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Постачальнику. Банк-гарант сплачує суму гарантії не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги Замовника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-08-2025, 12:06:52
          Способи підтвердження:
          Документ
          Банківська гарантія забезпечення договору
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ