Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику протягом 2 календарних днів з дати подання заявки. Замовник здійснює оплату товару на підставі накладної на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту поставки товару Замовнику
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 145 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 24687786 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лапко Віталій |
| Телефон: | 380983325287 |
| E-mail: | LAPKOVV1971@GMAIL.COM |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 49 |
10 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
згідно протоколу
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-08-2025, 11:42
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.