Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 81 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 406 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корнійчук Інна Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | ino4ka0608@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
1 |
Шановнй, Учаснику. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника. 2. Учасником не надано лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних наведеної форми. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, не надано довідку наведеної форми відповідно Додатку №3 до ТД. 4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист у довільний формі в якому зазначено, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпунктом 2 пункту 20 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості: а) місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 2. Підпунктом 4 пункту 20 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (за рекомендованою нижче формою). Уповноваженій особі КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» ЖОР Лист-згода Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297 –VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно- правових та господарських відносин. Дата_________ / ___________/ ___________/ /Підпис/ / ПІБ/ 3. Відповідно пп 1 розділу І Додатку №3 до тендерної документації зазначено: «I. Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних товарів за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір: № п/п Найменування Замовника Реквізити Замовника №, дата Договору Сума Договору * під аналогічними договорами в цій тендерній документації розуміється повне виконання учасником договорів щодо поставок товарів, що входять до відповідної групи товарів Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет закупівлі цих торгів або аналогічних товарів. 4. Пунктом 3 «Загальні вимоги» Додатку №6 тендерної документації передбачено: Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим і таким, що не був у використанні. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. Надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника. 2. Надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних наведеної форми. 3. Надати довідку про виконання аналогічних договорів на фірмовому бланку, наведеної форми з зазначенням інформації. 4. Надати гарантійний лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.