Товар повинен мати завірені підписом та печаткою Продавця (у разі наявності) копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару та відповідність технічним характеристикам, що вимагає Покупець. Якщо протягом терміну придатності товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов'язаний здійснити заміну неякісних товарів протягом 2 днів з дня подання Покупцем претензії. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Продавець. Поставка товару здійснюється за адресою м. Запоріжжя, Токмацька (Тамбовська), будинок 6, кімната зберігання за рахунок Продавця. Строк поставки товару протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Покупця, але не пізніше 30.09.2025 року. Кожна партія товару, під час поставки, повинна супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії декларацій відповідності з додатками, копії сертифікатів відповідності (для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів), копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України; – гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару; – на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності; – термін придатності не менше 80 % від загального терміну придатності, визначеного виробником; – товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії; – при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом 2 (двох) днів. Якість товару повинна відповідати вимогам нормативних актів України. Продавець повинен мати відповідний дозвіл на види діяльності, здійснювані при виконанні зобов’язань, передбачених договором.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 141 132,35 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 38563265 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.smp.zp.ua |
| Контактна особа: | Каріна Ткаченко |
| Телефон: | +380612246921 |
| E-mail: | byxsmd@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69057, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.