Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 35 950 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 179,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» |
| ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольвач Людмила Анатоліївна |
| Телефон: | +380544641972 |
| E-mail: | ocrl76@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15 |
4 |
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.4 таблиці «ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 1 до тендерної документації «Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», передбачено надання: Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації). 2) Відповідно до абзацу першого п.4 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3) Відповідно до пп.10.4 п.10 «Інші документи, що надаються в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації передбачено: На підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист, в якому підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасником, Фізична особа-підприємець Самойлов Павло Іванович: Накладено електронний підпис, що не базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” на тендерну пропозицію, а саме, при перевірці кваліфікованого електронного підпису у системі Прозоро відображається як «Засіб КЕП» - НІ та «Тип засобу КЕП» - НЕ ВИЗНАЧЕНО. 2) У складі тендерної пропозиції учасником, Фізична особа-підприємець Самойлов Павло Іванович, підтверджено : Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 90 день 3) У складі тендерної пропозиції учасником, Фізична особа-підприємець Самойлов Павло Іванович, не надано: Гарантійний лист, в якому підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Кваліфікований електронний підпис, накладений на тендерну пропозицію. 2) Підтвердити строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 120 день. 3) Надати гарантійний лист, в якому підтвердити, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.