Закупівлю оголошено - 31-07-2025, 13:42. Дата останніх змін - 12-08-2025, 09:18

код ДК 021:2015 - 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (НКМВ 61694 - Серветка для очищення шкіри нестерильна); 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями)

код ДК 021:2015 - 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (НКМВ 61694 - Серветка для оч... Державна закупівля - UA-2025-07-31-004845-a код ДК 021:2015 - 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (НКМВ 61694 - Серветка для очищення шкіри нестерильна); 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями) від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради від 7/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-31-004845-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-31-005724-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-07-2025, 13:42
по 05-08-2025, 06:00

Товар повинен мати завірені підписом та печаткою Продавця (у разі наявності) або інформацію із Державного реєстру дезінфекційних засобів - далі Реєстр (копію сторінки з Реєстру із інформацією щодо реєстрації запропонованого до закупівлі дезінфекційного засобу, або копію Витягу з Реєстру, або копію наказу МОЗ України про внесення дезінфекційного засобу в Реєстр); або в разі введення в обіг та/або експлуатацію (застосування), у передбаченому законодавством порядку для медичних виробів: надати Сертифікат відповідності та Декларацією про відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 та методичні вказівки або інструкції щодо застосування засобів. Термін придатності не менше 80% від загального терміну придатності, визначеного виробником. Якщо протягом терміну придатності товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов'язаний здійснити заміну неякісних товарів протягом 2 днів з дня подання Покупцем претензії. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Продавець. Поставка товару здійснюється за адресою м. Запоріжжя, вул. Токмацька (Тамбовська), 6 за рахунок Продавця. Строк поставки товару протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки від Покупця, в період з дати підписання договору до 30.09.2025 року. Кожна партія товару, під час поставки, повинна супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України; – гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару; – на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності; – термін придатності не менше 80 % від загального терміну придатності, визначеного виробником; – товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії; – при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом 2 (двох) днів. Якість товару повинна відповідати вимогам нормативних актів України. Продавець повинен мати відповідний дозвіл на види діяльності, здійснювані при виконанні зобов’язань, передбачених договором.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
61572
61 572 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
ЄДРПОУ:38563265 Досьє YouControl
Сайт:http://www.smp.zp.ua
Контактна особа:Каріна Ткаченко
Телефон:+380612246921
E-mail:byxsmd@gmail.com
Місцезнаходження:
69057, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки спиртові на основі ізопропілового спирту від 60%, індивідуальна упаковка, 30х65, (100 шт/уп)

100 000
штука
69057 , Україна , Запорізька область , місто Запоріжжя , вулиця Токмацька (Тамбовська), будинок 6 ,
по 30-09-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вміст спиртувід 60відсотокАктивна31-07-2025, 13:41
Кількість в упаковці100штукаАктивна31-07-2025, 13:41
Форма випускуСерветкиАктивна31-07-2025, 13:41
Основна речовинаІзопропіловий спиртАктивна31-07-2025, 13:41
Форма упаковкиІндивідуальна упаковкаАктивна31-07-2025, 13:41
Розмір30х65Активна31-07-2025, 13:41
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки антисептичні Безспиртові, 180х135, Упаковка з клапаном

10 800
штука
69057 , Україна , Запорізька область , місто Запоріжжя , вулиця Токмацька (Тамбовська), будинок 6 ,
по 30-09-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Форма випускуСерветкиАктивна31-07-2025, 13:41
Розмір180х135Активна31-07-2025, 13:41
Форма упаковкиУпаковка з клапаномАктивна31-07-2025, 13:41
Основна речовинаБезспиртоваАктивна31-07-2025, 13:41
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-07-2025, 13:42:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-07-2025, 13:41:47
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, зазначений у Договорі, на підставі оформленої належним чином видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, протягом 30 календарних днів з дати отримання товару Покупцем. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 календарних днів з дати отримання Покупцем видатків на фінансування предмету даного Договору на свій поточний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, вул.Вільямса Академіка, будинок 6-Д, офіс 43, 03195, Мамоненко Ростислав
          Остаточна пропозиція:
          58 020 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          05-08-2025, 08:06
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-31-004845-a-c1
          Номер договору:
          СТ389/2025
          Дата підписання договору:
          08-08-2025, 15:00
          Строк дії договору:
          з 08-08-2025 по 31-12-2025
          58 020 UAH
          Ціна договору
          51 600 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          58 020 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          01-08-2025, 16:10:06
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ