Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 222 590 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 112,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
| ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | планово економічний відділ |
| Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
| E-mail: | onkocentr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Товар. 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2025-07-30-005958-a «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» код за ДК 021:2015: 33190000-8; «Інфузійне приладдя» код 33194120-3; НК 024:2023 – 46861 Інфузійна мікрострумінна система; а саме: комплект обладнання для інфузійної терапії з цифровою платформою для передачі даних. 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» код за ДК 021:2015: 33190000-8; «Інфузійне приладдя» код 33194120-3; НК 024:2023 – 46861 Інфузійна мікрострумінна система; а саме: комплект обладнання для інфузійної терапії з цифровою платформою для передачі даних. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 комплектів. 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115, КНП КМКОЦ. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 31.12.2025 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: - Посилання на сторінки технічного документу «Буклет Space plus» наданого учасником не відповідає наявній фактичній інформації. Відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі зазначених параметрів підтверджується на інших сторінках наданого документу. - Гарантій ний лист виробника не містить інформацію щодо гарантійного терміну (строку) експлуатації товару. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - таблиця №2 додаток № 1 до тендерної документації. - п.1.3. Додаток №4 до тендерної документації. 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Надати інформацію відповідно до вимог таблиці №2 додатку №1 до тендерної документації з правильним посиланням на сторінки «Буклет Space plus». - Надати гарантійний лист виробника відповідно до запитуваної інформації. Уповноважена особа ______________________ Ольга КЛИМЕНКО (підпис)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.