Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 116,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О. Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корнійчук Інна Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | ino4ka0608@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Червоного Хреста, 3 |
3 |
Шановний , Учаснику. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпунктом 2 пункту 20 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості: а) місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: - надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.