Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
Система для визначення рівня глюкози в крові (код НК 024:2023: 44611 Система крізьшкірного контролю рівня глюкози), тест-смужки (НК 024:2023: 53304 — Глюкоза IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-стрічка, експрес-аналіз) та ланцети (НК 024:2023 : 37244 - Ланцет неавтоматичний багаторазового використання),
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 274 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 372 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси" |
| ЄДРПОУ: | 36503293 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оляненко Діана Сергіївна |
| Телефон: | 380679968373 |
| E-mail: | dolianenko.htc@dpsp.omr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65028, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 62 |
3 |
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "Медвідь Михайло Васильович" у відкритих торгах на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання», № UA-2025-07-23-007829-a, згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Медвідь Михайло Васильович" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання», № UA-2025-07-23-007829-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Медвідь Михайло Васильович" » встановлено наступні невідповідності. 1)В порушення вимог до тендерної документації ДОТАТАК 7 «Тендерна форма «Пропозиція»: загальна ціна тендерної пропозиції складає 167 720,00 (Сто шістдесят сім тисяч сімсот двадцять гривень 00 копійок) без ПДВ, що не відповідає очікувальної вартості предмету закупівлі - 1274 200,00 (Один мільйон двісті сімдесят чотири тисячі двісті гривень 00 копійок) 2) Відповідно вимогам до тендерної документації ДОТАТАК 7 «Тендерна форма «Пропозиція»: товар якій необхідно закупити , повинен відповідати коду ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання». ФОП "Медвідь Михайло Васильович" пропунує закупівлю товару ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 33190000-8 «Медичне обладнення та вироби медичного призначення різні» що є порушенням. Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), уповноважена особа постановила звернутися до ФОП "Медвідь Михайло Васильович" з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції у передбачений Особливостями строк та спосіб – протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Попередити учасника, що відповідно до абз.5 п.п.1 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідносте учасником ФОП "Медвідь Михайло Васильович" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Медвідь Михайло Васильович" "невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» UA-2025-07-23-007829-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "Медвідь Михайло Васильович" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.