Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 360 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01983163 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vokl.com.ua/ |
| Контактна особа: | Людмила Дейнек |
| Телефон: | +0332773111 |
| E-mail: | tendervokl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43005, Україна, Волинська область,м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
3 |
Відповідно до п.3.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати скановані з оригіналів або належно завірені копії декларації про відповідність або інших документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) лабораторних реактивів за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. Учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР", завантажено файл з документами: «4.1 Документи на товар_vz.pdf, в якому подано скан-копію документу «Декларація про відповідність медичних виробів №190523 Версія 1», термін дії якого закінчився на момент розгляду пропозиції Учасника. На підставі п.43 «Особливостей Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення виявлених невідповідностей просимо Учасника виправити вищезазначене.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.