Умови постачання Товару: за рахунок Постачальника на адресу Замовника: 17100, Україна, Чернігівська область, м. Носівка, вул. Центральна, 53 до 11 серпня 2025 року. Умови оплати: на підставі видаткової накладної протягом 20-ти календарних днів з моменту отримання Товару. Залишковий термін придатності Товару повинен бути не менше 80% від загального терміну придатності Товару. Постачальник разом з Товаром надає сертифікат/або завірену належним чином копію сертифікату якості та всі необхідні документи згідно законодавства на Товар.Товар буде забиратися однією партією в повному обсязі в максимально короткі терміни після підписання договору за результатами проведеної закупівлі. Обов'язково ознайомтеся з проєктом договору. Для уникнення непорозумінь щодо одиниць виміру, фасування, кількості, пакування Товару учасники можуть звернутися до замовника за тел. 098 843 03 43 (Гульміра).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОСІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 38073028 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nosiv.pmsd.org.ua/ |
| Контактна особа: | Гульміра Карапа |
| Телефон: | +380988430343 |
| E-mail: | medcentr-torgi2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17100, Україна, Чернігівська область,місто Носівка, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА , будинок 53 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.