Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 427 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 138 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А1249 |
| ЄДРПОУ: | 26625520 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кольба Анастасія Григорівна |
| Телефон: | 380956857167 |
| E-mail: | Apteka1249@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 87524, Україна, Донецька область,Маріуполь, вул.Амосова академіка, будинок 54 |
7 |
1. Відповідно до Пункту 2 і 3 Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником вимагалось: «2. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 70% загального терміну його зберігання, встановленого в інструкції по використанню (надати гарантійний лист від учасника в довільній формі). 3. З метою запобігання закупівлі фальсифікату та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, надати Гарантійного листа виробника (або: представництва/ представника, філії виробника, дилера, імпортера - якщо їх повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву Учасника, номер оголошення в електронній системі публічних закупівель, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.