Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 125 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оберемчук Дмитро Володимирович |
| Телефон: | 380672396837 |
| E-mail: | tendener522@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
4 |
Відповідно до п ункту 40 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015:33600000-6 Фармацевтична продукція (інсулін) при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТМ-Фарм" були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Цінову пропозицію яка містить технічну помилку, а саме, невірно вказана сума тендерної пропозиції. 2. Згідно Пункту 3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі має надати довідку довільної форми із зазначенням предмету договору, номеру та дати укладення договору, строку виконання договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, Учасник має надати копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.» Учасником надано довідку яка містить інформацію щодо виконання аналогічного договору та не надано саму копію відповідного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. В той же час надано два договори та видаткові накладні що невказані у довідці. Враховуючи вищевикладене, просимо Учасника процедури закупівлі – ДК 021:2015:33600000-6 Фармацевтична продукція (інсулін) усунути невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.