| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 126 440 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 632,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01983134 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://lcrl.com.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Левченко |
| Телефон: | +380332253775 |
| E-mail: | newmed@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45601, Україна, Волинська область,с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
Відповідно ч.2 ст.21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимогу пунктів 1.7.2 – 1.7.4 Тендерної документації.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей від 28.07.2025 р. (протокол 739-a/3 від 28.07.2025 р.) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Довідка Вих. №17/07-13 від 17.07.2025 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не містить контактної інформації щодо замовника та предмет закупівлі вписаний не повністю. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:п.9.додатку 7 до тендерної документації, п.3.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку Вих. №17/07-13 від 17.07.2025 про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка містить: номер аналогічного договору і дата його укладення; найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виявлені невідповідності тендерної пропозиції учасника вважаються виправленими, у разі коли учасник вчинив усі заходи щодо усунення недоліків, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткових документів, як уточнення невідповідності відповідно до переліків та посилань, викладених Замовником у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей. При чому документи, які подані учасником для підтвердження виправлення виявлених невідповідностей, підписуються учасником шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису відповідно до умов Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.