Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 483 532 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 417,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42788614 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cml1.zt.ua |
| Контактна особа: | Ольга Бичковська |
| Телефон: | +380412438665 |
| E-mail: | tender_in@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70 |
0 |
Доброго дня! Уважно вивчивши Вашу тендерну пропозицію, було виявлено, що відповідно до п.1.1. "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Додатку 3 документації, Вами не надано копії договорів щодо поставок товарів, які є аналогічними до предмету закупівлі. Згідно Примітки Додатку 3 документації: "під аналогічними договорами в цій тендерній документації розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товарів аналогічних до товару, який є предметом закупівлі для цих торгів". Також було виявлено, що не підвантажено документ: "Сканована копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або єдиного податку або сканований витяг з Реєстру платників податків", зазначений в п.2.5 Додатку 3 документації . Просимо усунути вищевказану невідповідність на протязі 24 годин з моменту публікації даного повідомлення, згідно чинного законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.