Закупівлю оголошено - 08-07-2025, 11:48. Дата останніх змін - 14-07-2025, 10:00

Мило тверде, господарське, 200 г, упаковане

Мило тверде, господарське, 200 г, упаковане... Державна закупівля - UA-2025-07-08-003631-a Мило тверде, господарське, 200 г, упаковане від замовника Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» від 7/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-08-003631-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-08-004412-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-07-2025, 11:48
по 14-07-2025, 10:00

Причини скасування:
  • Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Запит (ціни) пропозицій
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
6840
6 840 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
ЄДРПОУ:40081258 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uz.gov.ua
Контактна особа:Скринецький Вадим Віталійович
Телефон:380444650967
E-mail:skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
01054, Україна, Київська область,Київ, вул. І. Франка 21
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мило тверде, господарське, 200 г, упаковане

900
штука
01054 , Україна , Київська область , Київ , вул. І. Франка 21 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ТипГосподарськеАктивна08-07-2025, 11:48
Наявність упаковкиТакАктивна08-07-2025, 11:48
Вага200грамАктивна08-07-2025, 11:48
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 11:48:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 11:48:14
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. При формуванні податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИК у графі «Отримувач» повинен вказувати «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ», ФІЛІЯ «ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ». У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу in.gioc@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ