Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
Закупівля проводиться в рамках проєкту: HUSKROUA/23/RS/2.1/033 «Будуємо життя наших дітей, підтримуючи їх здоров’я» Предмет закупівлі не обкладається податком на додану вартість, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру в межах реалізації програми транскордонної співпраці Interreg VI-A Next «Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027» BLOOM – HUSKROUA/23/RS/2.1/033 Реалізація права на податкові пільги здійснюється на підставі реєстраційної картки проєкту (програми) міжнародної технічної допомоги та плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги, який подано до Секретаріату Кабінету України. Реєстраційна картка проекту №5979 від 22.04.2025р. (додаток 8 до Тендерної документації).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 216 869 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 084,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМИЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 25596594 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Бабінська |
| Телефон: | +380343347897 |
| E-mail: | natali.babinska@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, вуд. І. Мазепи, буд. 134 |
4 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.