Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 169 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 845 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
| ЄДРПОУ: | 02005639 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ясінська Наталія |
| Телефон: | 380965627789 |
| E-mail: | finance2@onko.ck.ua |
| Місцезнаходження: | 18009, Україна, Черкаська область,Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7 |
2 |
У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника, що подана для участі у Закупівлі, необхідно продовжити строк її розгляду.
Керуючись п. 43 Особливостей затверджених Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р.(зі змінами) Замовник повідомляє про наступне: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНСТАМЕД" (ЄДРПОУ: 42268028) (далі - Учасник) Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та Замовник розміщує у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до п.2 ЧАСТИНИ 2 Вимоги та Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 4 до Тендерної документації, Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим і таким, що не був у використанні, та залишковий термін придатності товарів на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну їх зберігання. Поставка товару з меншим строком придатності допускається виключно за згодою Замовника. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі, в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні, і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи, та вказати гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару. У складі документів тендерної пропозиції Учасника надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ про стан товару і залишковий термін придатності Вих № 0552-25 від 11.07.2025 р. за змістом якого не визначено гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару. Учасник повинен надати лист у довільний формі, в якому зазначити, що запропонований Товар є новим і таким, що не був у використанні, і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи, та вказати гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару, шляхом завантаження відповідного документу в ЕСЗ. Керуючись п. 44 Особливостей затверджених Постановою КМУ №1178, Замовник може відхилити тендерну пропозицію Учасника у разі НЕ виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.