Транспортування Товару до місця призначення організовується і оплачується Постачальником. Поставка товару може здійснюватись партіями протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання Постачальником замовлення від Замовника. Поставка товару здійснюється на склад Замовника за адресою: 12430, Україна, Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, шосе Сквирське, 3. Датою поставки партії товару є дата, коли замовлена партія товару була передана у власність Замовника в місці поставки. Право власності на товар переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими особами обох Сторін видаткової накладної та передання товару Замовникуу місці поставки. Товар, що постачається, повинен мати супровідну документацію: документи, які підтверджують якість (оригінали чи копії, завірені мокрою печаткою та підписом відповідальної особи), інструкції українською, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, найменування виробника. У разі невідповідності Товару заявленим критеріям якості та/або відсутності супроводжувальної документації Товар не приймається, а повертається Постачальнику. Постачальник несе відповідальність за достовірність наданої документації у відповідності з чинним законодавством.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40953405 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Максимова |
| Телефон: | 380967002581 |
| E-mail: | jyliya084084@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12460, Україна, Житомирська область,с. Троянів, ВУЛИЦЯ ВОЙТИЦЬКОГО, будинок 26 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.