Закупівлю оголошено - 27-06-2025, 15:25. Дата останніх змін - 27-06-2025, 15:25

Набір реактивів призначений для контролю якості передстерилізаційного очищення та виявлення прихованої крові для стоматологічного відділення (НК 024:2023 код 54551 - Скринінг біологічних рідин на приховану кров IVD (діагностика in vitro), реагент) згідно ДК 021:2015 код 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини)

Набір реактивів призначений для контролю якості передстерилізаційного очищення та виявлення прихованої крові для стоматологічного відділення (НК 024:2... Державна закупівля - UA-2025-06-27-008568-a Набір реактивів призначений для контролю якості передстерилізаційного очищення та виявлення прихованої крові для стоматологічного відділення (НК 024:2023 код 54551 - Скринінг біологічних рідин на приховану кров IVD (діагностика in vitro), реагент) згідно ДК 021:2015 код 33690000-3 Лікарські засоби від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради від 6/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-27-008568-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-27-010090-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 15:25
по 02-07-2025, 00:00

Умови постачання: Поставка товару здійснюється одноразово за попередньою заявкою Замовника. Замовник надає заявку на поставку товару в зручній для себе формі (телефоном, факсом, листом або електронним листом за реквізитами, зазначеними у Договорі). У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника, зазначену у Договорі. Строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника та відбувається виключно у робочий час Замовника. Доставка товару на склад Замовника здійснюється спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та/або на електронну пошту: olgamaterinska45@gmail.com про відмову від укладення договору. Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту пропозицій постачальників є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
989.75
989,75 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
ЄДРПОУ:01984441 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-6-dniprovskoi-miskoi-radi
Контактна особа:Ольга Материнська
Телефон:+380631088141
E-mail:olgamaterinska45@gmail.com
Місцезнаходження:
49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Набір реактивів призначений для Контролю якості передстерилізаційного очищення та виявлення прихованої крові

5
штука
49000 , Україна , Дніпропетровська область , м. Дніпро , вулиця Старозаводська, 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Метод аналізуЕнзиматичний колориметричний методАктивна27-06-2025, 15:24
Метод дослідженняКількіснийАктивна27-06-2025, 15:24
Матеріал дослідженняСироваткаАктивна27-06-2025, 15:24
ПризначенняКонтроль якості передстерилізаційного очищення та виявлення прихованої кровіАктивна27-06-2025, 15:24
Кількість досліджень2000штукаАктивна27-06-2025, 15:24
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 15:25:34
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 15:24:58
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ