| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 692 260 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАСИЛЬКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01994385 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Блощинська |
| Телефон: | 380962680145 |
| E-mail: | glavbuh-vcrl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08606, Україна, Київська область,Васильків, проспект Київський шлях, будинок 87 |
7 |
Поставка Товару здійснюється до 25.12.2025 року дрібнооптовими партіями на підставі заявок від Замовника. Строк поставки Товару повинен становити не більше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки на електронну адресуабо телефонний номер від Замовника. Постачальник зобов’язується на виконання термінових заявок протягом 3 (трьох) робочих днів на невелику кількість Товару. Кількість таких заявок необмежена. Поставка Товару здійснюється власними силами та за власний рахунок Постачальника за адресою: проспект Київський шлях, буд 87, м. Васильків, Обухівський р-н, Київська обл., 08606 до місця проведення вхідного контролю якості Товару. Завантажувально-розвантажувальні роботи проводяться силами та за рахунок Постачальника. Оплата Замовником за фактично поставлений Товар, який зазначений у видатковій накладній та відповідає Специфікації (Додаток №1), здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати поставки Товару, при наявності коштів на рахунку Замовника та по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.