Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 940 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 703,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05498694 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ходаковський Андрій Іванович |
| Телефон: | +380612243705 |
| E-mail: | medtender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69065, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вул.Щаслива/Дудикіна 1/6 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ШВЕДУН ІРИНА АРИКІВНА (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, які подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасником процедури закупівлі подано тендерну пропозиції у формі електронного документа, при розгляді якого Замовник повинен застосовувати додаткове програмне забезпечення. Для звичайного доступу всіх зацікавлених осіб прошу надати тендерну пропозицію в форматі «pdf», яка повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). З огляду на вищенаведене, на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.