| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКА ЛІКАРНЯ ВЕЛИКОБЕРЕЗНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 01992481 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Шаранич |
| Телефон: | +380502030321 |
| E-mail: | velikobereznanskarlknp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89000, Україна, Закарпатська область,смт. Великий Березний, вул. Штефаника, буд. 71 |
4 |
Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00
Створено: 04.07.25, 14:15 Діє до: 07.07.25, 14:15 Опис: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до Розділу «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції » та додатку 2 що подається окремо, як невідємна частина тендерної документації виявлено формальну (механічну) помилку в гарантійному листі : Shandong Zepu Medical Technology Co., Ltd., зареєстроване за адресою No.188, Gaoxin 1st Road, High Technology Industrial Development Zone, Gaomi, Shandong Province, КНР, підтверджує, що ТОВ Оріс Трейд (03193, м. Київ, вул. Білика Івана, будинок 11, нежиле приміщення 94) є офіційним представником нашої компанії в Україні, у тому числі із постачання медичного обладнання на торгах із закупівлі: Автоматичне реабілітаційне ліжко ZP-TWC-3 - 1 шт. згідно ДК 021:2015 -33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії: Сходи для перенавчання ходи( НК 024:2023: 35058 - Тренажер, що імітує підіймання сходами, без електроживлення); Бігова доріжка для реабілітації (НК 024:2023: 33015 - Доріжка бігова стандартна, з електроживленням) ; Багатофункціональний стіл для тренування дрібної моторики рук(НК 024:2023: 34200 - Тренажер для пальців/рук) ; Інтерактивна реабілітаційна дошка(НК 024:2023: 30908 - Пристрій для тренування координації реабіліта-ційний; Бруси універсальні для навчання ходьби з перешкодами (НК 024:2023: 30926 - Тре-нажер у вигляді паралельних брусів для тренувань без електроживлення); Стіл широкий електричний(НК 024:2023: 31362 - Стіл для огляду / терапевтичних процедур, з живленням від мережі), Стіл процедурний широкий (НК 024:2023: 32264 - Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі). Даним листом підтверджує можливість постачання ТОВ "ОРІС ТРЕЙД" системи рентгенівської діагностичної в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені в тендерній документації Комунальним некомерційним підприємством «Великоберезнянська лікарня» Великоберезнянської селищної ради ужгородського району Закарпатської області та пропозицією ТОВ "ОРІС ТРЕЙД" . Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відкорегований: - Гарантійний лист на запропонований товар
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.