Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 455 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 31448144 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анна Іскяндарова |
| Телефон: | +380675503677 |
| E-mail: | iskyandarova@vodokanal.mk.ua |
| Місцезнаходження: | 54055, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
8 |
Згідно вимог тендерної документації Замовника зазначених Додатку 5: 1.1 Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою наведеною нижче): 1.2. Для підтвердження наданої інформації до п.1.1 просимо надати наступні документи: копії (копія) договору з всіма додатками до нього та всіх додаткових угод які є невід’ємною частиною договору, копію листа-відгука або видаткову накладну, що підтверджує належне виконання договору який зазначено в довідці, складеній відповідно до п.1.1 у вище зазначених документах має бути посилання на номер та дату договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. *Аналогічним договором вважається договір на надання послуг, товару чи робіт які відповідають коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 послуг, які є предметом закупівлі. (Згідно п.3 Розділу І. «Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника); Учасник в складі тендерної пропозиції надано довідку від 24.06.2025 за вих. №1 про досвід виконання аналогічних договорів згідно якої вказано аналогічний договір з КНП «Менська міська лікарня» договір № Ш-ЦБ-00015 від 07.04.2021р. на суму 17 700,00 предметом договору згідно довідки є ДК 021:2015 код 33140000-3 медичні матеріали, також в складі своєї тендерної пропозиції надано копію договору з КНП «Менська міська лікарня» № Ш-ЦБ-00015 від 07.04.2021р. на суму 17 700,00 предметом договору згідно розділу 1 не вказаний. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Учасники мають надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію; У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особ-ливості, а саме надати у складі тендерної пропозиції: - Привести у відповідність документи які підтверджують відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі до-говору (договорів); - надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю; - надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній систе-мі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.