Закупівлю оголошено - 17-06-2025, 17:16. Дата останніх змін - 26-06-2025, 12:47

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33140000-3 Медичні матеріали (медичні серветки)

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33140000-3 Медичні матеріали (медичні серветки)... Державна закупівля - UA-2025-06-17-013495-a ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33140000-3 Медичні матеріали (медичні серветки) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 6/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-17-013495-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-17-016377-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 17:16
по 21-06-2025, 08:00

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 робочих днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ПОСТАВКА ТОВАРІВ Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 31.12.2025 року. Після укладання договору перша партія товару повинна бути поставлена в найкоротший термін після подання заявки Замовником – в термін до 7 днів, для забезпечення надання медичної допомоги хворим, або в інший термін, попередньо узгоджений з Замовником. Постачальник здійснює поставку якісного товару Замовнику в асортименті, кількості та за цінами, визначеними цим Договором. Поставка здійснюється з дати подання заявки шляхом мобільного зв’язку або на електронну адресу Постачальника протягом 7 днів з моменту отримання заявки. Доставка товару без представника постачальника не допускається, якщо інше не передбачено окремо. Найменування товару згідно документів виробника в цьому договорі повинні відповідати технічній специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу даної закупівлі запиту пропозиції постачальників. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Постачальник одночасно з товаром повинен передати Замовнику документи, що підтверджують якість товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та актів цивільного законодавства. Датою поставки товару є дата підписання уповноваженою особою Замовника видаткової накладної. Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за умовами цього Договору. Постачальник за свій рахунок, проводить доставку товару на адресу Замовника транспортом, що забезпечує якість, комплектність товару з урахуванням фізико-хімічних властивостей товару. Прийомка товару по якості та комплектності проводиться Замовником за умови обов’язкової присутності уповноваженого представника Постачальника на підставі товарно-супровідних документів. У разі виявлення недостачі, некомплектності або порушення якості товару при його прийомі, представник Замовника, що здійснює приймання товару, і представник Постачальника складають відповідний акт впродовж 3 робочих днів і приймають заходи по усуненню виявлених недоліків. БІЛЬШ ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
564160
564 160 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Пантолік Ірина Володимирівна
Телефон:380577047131
E-mail:pantoliki@ukr.net
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветка медична марлева стерильна, 10смх10см , 8 шарів, тип марлі 17

150 000
штука
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість шарів8штукаАктивна17-06-2025, 17:15
МатеріалМарляАктивна17-06-2025, 17:15
СтерильністьТакАктивна17-06-2025, 17:15
Розмір10 x 10Активна17-06-2025, 17:15
Тип марлі17Активна17-06-2025, 17:15
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки марлеві медичні стерильні 15х15 см 12 шарів (тип 17)

1 000
штука
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість шарів12штукаАктивна17-06-2025, 17:15
МатеріалМарляАктивна17-06-2025, 17:15
Розмір15 x 15Активна17-06-2025, 17:15
Тип марлі17Активна17-06-2025, 17:15
СтерильністьТакАктивна17-06-2025, 17:15
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветка марлева медична стерильна, 10 см х 20 см (16 шарів), Тип марлі 17

1 000
штука
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Кількість шарів16штукаАктивна17-06-2025, 17:15
МатеріалМарляАктивна17-06-2025, 17:15
СтерильністьТакАктивна17-06-2025, 17:15
Розмір10 x 20Активна17-06-2025, 17:15
Тип марлі17Активна17-06-2025, 17:15
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 17:16:51
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 17:15:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 робочих днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП "Синиця Алла Миколаївна"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Метробудівників, будинок 20, квартира 29, 61183, Алла Миколаївна Синиця
          Остаточна пропозиція:
          447 090 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          23-06-2025, 09:19
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-06-17-013495-a-c1
          Номер договору:
          12
          Дата підписання договору:
          25-06-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 25-06-2025 по 31-12-2025
          447 090 UAH
          Ціна договору
          447 090 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "Синиця Алла Миколаївна"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          447 090 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-06-2025, 09:52:49
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП Васьків Павло Любомирович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          562 800 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-06-2025, 11:06:29
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ВОК - Медіка Груп"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          562 927 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-06-2025, 17:02:58
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ