Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 249 530,28 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 495,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05519480 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://cmkl.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Анна Тубольцева |
| Телефон: | +380500097010 |
| E-mail: | economic.smkl1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Сумської артбригади, буд.13 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей – в наданому авторазиційному листі виробника № 50/1-10 від 19.06.2025 р. відсутня назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 3.8. розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документ відповідно до вимог пункту 3.8. розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.