Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 070 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 250,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 21313677 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
| Контактна особа: | Гізун Тетяна Петрівна |
| Телефон: | 380384263829 |
| E-mail: | hizun.tetiana@khnpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,Нетішин, |
2 |
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДСЕРВІС ПЛЮС ЛТД» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу пункту І Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «МЕДСЕРВІС ПЛЮС ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано Лист-заявку щодо участі у відкритих торгах на закупівлю Ноші медичні, меблі та приспособи для маломобільних груп населення, яка не відповідає формі Додатку №6 до тендерної документації «Лист-заявка про участь у закупівлі». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток №1). Згідно пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції Лист-заявку про участь у закупівлі, згідно з Додатком №6 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «МЕДСЕРВІС ПЛЮС ЛТД» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Лист-заявку про участь у закупівлі, згідно з Додатком №6 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.