Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 253,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міський клінічний шкірно-венерологічний диспансер №5" Харківської Міської Ради |
| ЄДРПОУ: | 02002569 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дубина Людмила Віталіївна |
| Телефон: | 380577250661 |
| E-mail: | hgkvd5@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,Харків, Куликівський узвіз, будинок 15 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно п.1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі з зазначенням найменування іншого Замовника і номера іншої закупівлі. 2. Відповідно п.1.1.3 Додатку 1 на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій довідці Учасником була надана видаткова накладна, з зазначенням дати раніше, ніж був укладений договір. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.