Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
382 ВО
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 223 226,69 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 116,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" |
| ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравець Мілана Станіславівна |
| Телефон: | 380997400870 |
| E-mail: | kravets@vostgok.dp.ua |
| Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2 |
4 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав "Довідку про підприємство" (не зазначено електронну адресу), "Довідку про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 16 Закону, ч.1 ст.17 Закону та ч.2 ст 17 Закону з урахуванням вимог частини 3 статті 17 Закону", "Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних", "Довідку про захист довкілля", "Лист про істотні умови", "Довідку щодо наявності інформації в реєстрі про кінцевого бенефіціарного власника" (файл "Кваліфікаційні довідки (6).pdf") датовані раніше (18.02.2024), ніж дата публікації закупівлі "Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення код ДК 021:2015-3379 (Лабораторний посуд)", ID: UA-2025-06-04-000664-a, в електронній системі PROZORRO (04.06.2025). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до пунктів 2-8, 12-14, 17 Додатка №4 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції": 2. Назва Учасника. 3. Код ЄДРПОУ. 4. ІПН (індивідуальний податковий номер). 5. Умови оподаткування Учасника. 6 Реквізити: місцезнаходження (місце проживання) згідно з статутними документами/даними; ЄДРПОУ; фактична адреса розташування (фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку). 7 Керівник: посада; прізвище, ім’я, по батькові (зазначити повністю); телефон. 8 Інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі: назва банку; IBAN; МФО. 12. Письмовий документ в довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи з інформацією про те, що Учасник погоджується з усіма істотними умовами, викладеними в проекті договору (Додаток № 5 до тендерної документації). 13. Інформація в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України. 14. Інформація в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля. 17. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: - військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або - посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або - посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або - посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або - витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: оновлені документи відповідно до пунктів 2-8, 12-14, 17 Додатка №4 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції"
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.