| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 457 242,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 572,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» |
| ЄДРПОУ: | 45204941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Василик |
| Телефон: | +380967824978 |
| E-mail: | i.vasylyk@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,місто Львів, вул. Золота, будинок 42 |
4 |
Замовник надсилає учаснику ТОВ «КОРВЕТ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі пропозиції учасником не надано Відгук на Договір № 35-21 від 26.07.2021р., що є аналогічним за предметом закупівлі, а також надано Договір № 53-124-08-22-17708 від 09.05.2022р., що не є аналогічним за предметом закупівлі, оскільки не відповідає заявленому Замовником коду ДК. 1.2.) у складі пропозиції учасником надано Опитувальник контрагента – юридичної особи (Додаток 6) із порушенням заповнення, а саме не заповнено п.6а «Відомості про особу (осіб), яку (яких) уповноважено Контрагентом представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (в разі наявності)». 1.3.) у складі пропозиції учасником не долучено Додаток 1 передбачений згідно вимог Замовника. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п.3 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.3.). п.8 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) На підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає: скан-копію договору(-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями, до договору) та скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження повного/часткового виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо) Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір поставки визначеного за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки. 3.2.) Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) Опитувальник контрагента - юридичної особи (Додаток 6). 3.3) Учасник надає свою Заявку – пропозицію щодо участі у закупівлі відповідно до вимог, що запропоновані Замовником на своєму бланку та за формою Заявки - пропозиції відповідно до додатку 1. Учасник не повинен відступати від наданої форми. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.