| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Демидівська центральна районна лікарня" Демидівської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 01999891 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Карпук |
| Телефон: | +380689097928 |
| E-mail: | raylik_buh_dem@i.ua |
| Місцезнаходження: | 35200, Україна, Рівненська область,Демидівський район, смт. Демидівка, вул. Відродження, буд.6 |
0 |
Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної/накладних чи іншого документу про передачу-отримання товару за умовами цього договору. П 1. Розділу III. Тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такі учасники повинні зазначити у своїй тендерній пропозиції (в листі-поясненні), включаючи обґрунтування причини неподання документів та інформації з посиланнями на норми діючого законодавства. Відповідна норма продубльована в п. 4.7 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що у разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз’яснення/нь державних органів щодо цього. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Договір № 40 від 02.04.2024 із додатком не містять печатки постачальника (при використанні постачальником печатки, що вбачається із документів тендерної пропозиції). Відсутній лист-пояснення (роз’яснення) щодо відсутності печатки на договорі з додатком. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити договір № 40 від 02.04.2024 із додатком з печаткою постачальника або лист-пояснення (роз’яснення) щодо відсутності печатки на договорі з додатком.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.