Закупівлю оголошено - 27-05-2025, 11:00. Дата останніх змін - 06-06-2025, 13:20

Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 18G

Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 18G... Державна закупівля - UA-2025-05-27-003597-a Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 18G від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 5/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-27-003597-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-27-004342-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-05-2025, 11:00
по 30-05-2025, 00:00

1. Гарантійний строк (термін) на товар: на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, але не менше 12 місяців, починаючи з моменту передачі товару Замовнику, або в окремих випадках можуть узгоджуватись сторонами. Якщо протягом строку придатності Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Учасник-переможець зобов’язаний замінити дефектний Товар. 2. Строк (термін) поставки товару: з моменту укладення договору до 31.12.2025 року (включно). Товар поставляється партіями відповідно до потреб Замовника, але не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника Постачальником. 3. Місце поставки товару: КНП «Баранівська лікарня», вул. Звягельська, 66 , м. Баранівка, Звягельський р-н, Житомирська обл.,12701. 4. Товар, який постачається, повинен бути таким, що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. 5. Ціна за одиницю товару повинна бути визначена з урахуванням витрат учасника на пакування, маркування, доставку товару (завантаження, розвантаження, занесення до приміщень), сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця поставки, податків і зборів, інших витрат. 6. Поставка та розвантаження товару по місцю призначення проводиться учасником 7. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства-виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. 8. При поставці партії товару Учаснику необхідно надати: - копії реєстраційного посвідчення (у разі, якщо реєстраційне посвідчення на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар); - інструкції з використання виробу українською мовою (у разі, якщо інструкція на товар, який закуповується не передбачається вимогами чинного законодавства України, учасник має надати лист-пояснення відсутності такого документа на даний товар) - документ, що засвідчує якість товару: копія сертифікату відповідності або паспорту якості або інший документ (у разі якщо це передбачено діючим законодавством). 9. Товар, який поставляється Постачальником, не повинен бути походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Для перевірки цієї інформації, з врахуванням пп.3 п.64 вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 року №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», на момент укладання Договору Постачальником надається довідка(и) про походження товару отримана від виробника або представника на запропонований Товар згідно Технічної специфікації пропозиції Постачальника в електронній системі закупівель за позиціями специфікації котрі мають іноземне походження.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
107000
107 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01991576 Досьє YouControl
Контактна особа:Іщук Світлана Анатоліївна
Телефон:+380414431385
E-mail:ishchuk.sv08@gmail.com
Місцезнаходження:
12701, Україна, Житомирська область,Баранівка, вул. Звягельська, 66
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 18G

15 000
штука
12701 , Україна , Житомирська область , Баранівка , вул. Звягельська, 66 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал голки для з'єднання з резервуаромМеталАктивна27-05-2025, 10:57
Розмір ін'єкційної голки18GАктивна27-05-2025, 10:57
Регулятор швидкості потоку роликовийТакАктивна27-05-2025, 10:57
Стерильність, апірогенність, нетоксичністьТакАктивна27-05-2025, 10:57
Тип з'єднання трубки з голкоюLuer SlipАктивна27-05-2025, 10:57
Матеріал ін'єкційної голкиМеталАктивна27-05-2025, 10:57
Вид системиПР (інфузійна)Активна27-05-2025, 10:57
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 11:00:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 10:58:00
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар проводяться ПОКУПЦЕМ в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у Договорі. ПОКУПЕЦЬ проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків ПОСТАЧАЛЬНИКА, у строк протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару ПОКУПЦЮ, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок ПОКУПЦЯ у поточному році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку ПОКУПЦЯ бюджетного фінансування, призначеного на оплату Товару, ПОКУПЕЦЬ проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок ПОКУПЦЯ.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          ПОСТАЧАЛЬНИК власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ письмового замовлення ПОКУПЦЯ. Товар має бути упаковано ПОСТАЧАЛЬНИКОМ таким чином, щоб унеможливити його втрату цілісності та функціональних властивостей під час транспортування до місця поставки Товару та під час його розвантажування у місці поставки. Факт приймання Товару, а також відсутність зауважень до Товару підтверджується підписанням уповноваженими представниками Сторін належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленої накладної на Товар (на кожну поставлену партію/частину Товару). У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 10 робочих днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, ПОКУПЦЕМ не приймається і не оплачується.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, вул.Вільямса Академіка, будинок 6-Д, офіс 43, 03195, Мамоненко Ростислав
          Остаточна пропозиція:
          89 880 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          30-05-2025, 10:27
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-05-27-003597-a-c1
          Номер договору:
          СТ293/2025
          Дата підписання договору:
          04-06-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 04-06-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Павлусенко Андрій Вікторович
          E-mail підписанта:
          barkcrl@ukr.net
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA973052990000026001026404831
          Телефон підписанта:
          +380414431385
          89 880 UAH
          Ціна договору
          84 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС-ПРОМЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          89 880 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          29-05-2025, 16:17:19
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРІЯ-ФАРМ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          91 485 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          28-05-2025, 14:20:05
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ЛЮКС ФАРМ ГРУП"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          93 090 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          27-05-2025, 22:00:00
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ПП "ТЕНДЕРМЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          94 350 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          28-05-2025, 14:12:46
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-ФАРМ ДИСТРИБЮШН"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          94 500 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          27-05-2025, 17:26:56
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ТЕТАФАРМ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          98 547 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          29-05-2025, 14:31:29
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ЛЕДУМ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          99 510 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          27-05-2025, 13:41:53
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          105 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          29-05-2025, 20:59:16
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ВОК - Медіка Груп"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          106 732,50 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          28-05-2025, 13:04:18
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ