| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 141 497,38 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 707,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01984174 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://plil.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Олександра Довгаль |
| Телефон: | +380661073361 |
| E-mail: | oleksa.dovgal@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541 |
5 |
Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2025, 00:00
Вимога про усунення невідповідностей: «Вимагаємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Відповідно до п.п 4.3.6 п. 4.3 (Загальні вимоги до Додатка 2 «Інформація необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі») Додатку 1 до Тендерної документації та п. 6 (Вимоги до предмета закупівлі) Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось: «4.3.6 З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), чи іншого уповноваженого на це виробником (з документальним підтвердженням такого), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього оголошення, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника..» Також ця вимога містилася і п.6 (Вимоги до предмета закупівлі) Додатку 2 до Тендерної документації. Але Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист від ТОВ «Ла МЕД» від 27.05.2025 року без зазначення дати оголошення. Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей «…Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Таким чином для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Гарантійний лист на постачання потреб замовника від ТОВ «Ла Мед» з зазначенням дати оголошення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.