Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 393 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 965 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Тернопільська фітосанітарна випробувальна лабораторія Держпродспоживслужби" |
| ЄДРПОУ: | 38480210 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.karantin.te.ua/ |
| Контактна особа: | Осова Наталія Петрівна |
| Телефон: | 380352258739 |
| E-mail: | fito.tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46010, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вулиця Текстильна, будинок 6 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУК'ЯНЕНКО ОЛЕКСАНДРА МИКОЛАЇВНА в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні (Діагностичні засоби (для використання у фітосанітарній випробувальній лабораторії)) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись гарантійним листом від виробника, або представника / дилера / дистриб'ютора на території України (з наданням документів, що підтверджують таке представництво), щодо можливості постачання учасником запропонованого товару (надати оригінал такого гарантійного листа). Учасник в складі пропозиції такого листа не надає. Оскільки, помилка допущена Учасником не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати гарантійний лист від виробника, або представника / дилера / дистриб'ютора на території України (з наданням документів, що підтверджують таке представництво), щодо можливості постачання учасником запропонованого товару. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.