Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 26508184 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Одарка Большакова |
| Телефон: | +380997074256 |
| E-mail: | vishnuakovadasha@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
1 |
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Реках Україна» було встановлено наступне: 1) На виконання вимог пункту 2.3 Додатку № 2 до тендерної документації та пункту 4 Додатку № 8 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист про якість товару від 26.05.2025 року. В даному листі не підтверджено, що запропонований товар не буде відновленим; 2) На виконання вимог пункту 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації та пункту 5 Додатку № 8 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист про гарантію товару від 26.05.2025 року. В даному листі не вказано, що гарантійний термін обслуговування Товару, запропонованого Учасником, складатиме не менше ніж 24 місяці з дати введення цього товару в експлуатацію; 3) На виконання вимог пункту 2.8 Додатку № 2 до тендерної документації та пункту 6 Додатку № 8 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист про сервісне обслуговування від 26.05.2025 року. В даному листі не підтверджено, що сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником, здійснюватиметься кваліфікованими працівниками (інженерним персоналом, що сертифіковані виробником), які мають відповідні знання та навички, та пройшли навчання у виробника запропонованого обладнання. 4) У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Реках Україна» відсутні накладні або акти прийому–передачі або інший документ, за підписом постачальника та отримувача, що підтверджують виконання поставки товару згідно аналогічного договору за № 553 від 06.12.2021 р., що надано у складі тендерної пропозиції. Це є порушенням вимог Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 9 Додатку № 8 до тендерної документації; Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) Гарантійного листа Учасника в довільній формі на ім’я Замовника, завіреного підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що Товар, запропонований Учасником до постачання, буде новим та таким, що не був у використанні, та не відновленим, виготовленим не раніше 2024 року (приведеного у відповідність до вимог пункту 2.3 Додатку № 2 до тендерної документації та пункту 4 Додатку № 8 до тендерної документації); 2) Гарантійного листа Учасника в довільній формі на ім’я Замовника, завіреного підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що гарантійний термін обслуговування Товару, запропонованого Учасником, становитиме не менше ніж 24 місяці з дати введення цього товару в експлуатацію (приведеного у відповідність до вимог пункту 2.4 Додатку № 2 до тендерної документації та пункту 5 Додатку № 8 до тендерної документації); 3) Гарантійного листа Учасника в довільній формі на ім’я Замовника, завіреного підписом уповноваженої особи Учасника, про сервісне обслуговування товару (приведеного у відповідність до вимог пункту 2.8 Додатку № 2 до тендерної документації та пункту 6 Додатку № 8 до тендерної документації); 4) накладної або акту прийому–передачі або іншого документу, за підписом постачальника та отримувача (оригінал або копія), що підтверджує виконання поставки товару згідно аналогічного договору, який надано у складі тендерної пропозиції учасника (відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 9 Додатку № 8 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.