Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 110 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01986546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Бешевець |
| Телефон: | +380960723184 |
| E-mail: | innabeshikk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50074, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРВІНД" у процедурі закупівлі № UA-2025-05-19-013226-a виявлено невідповідність: 1. Згідно пункту 4 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 4, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності)» Проект наданий, але не оформлений належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.