Відповідно специфікації у договорі. Оплата товару Покупцем здійснюється після отримання Товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання видаткових накладних. Строк (термін) поставки (передачі) Товару: 20 календарних днів з моменту підписання Договору. Місце поставки (передачі) Товару: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 99 663 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР" |
| ЄДРПОУ: | 35198441 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.apostille.in.ua |
| Контактна особа: | Сабіщенко Володимир |
| Телефон: | 380679456644 |
| E-mail: | sabi@enic.in.ua |
| Місцезнаходження: | 02121, Україна, Київська область,Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 210 |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.